zaterdag

Week 16-1

Nieuw jaar dus nieuwe uitdagingen , eens kijken of we dit voor iedereen op de rit kunnen krijgen .
Om er een beetje structuur in te krijgen stel ik het volgende voor :

Groep 1 (voormalige funrunners ) doel lekker lopen tot een uur .

Groep 2 iedereen met een eindtijd langzamer dan 50 min op de 10 km (1.50 HM )

Groep 3 iedereen sneller of op zondag met een langer doel

In het begin wil ik gaan trainen in minuten en later overgaan in km's maar dit wordt uiteraard aangegeven , wel belangrijk probeer in je eigen tempo te lopen en laat je niet opjutten . 

Dinsdag 

Gr 1 - 10x ( 30 sec -  60 sec - 90 sec )altijd 1 minuut rust - tempo 30 sec sneller dan duurtempo

Gr 2 - Gr 3 - 10x ( 30 sec - 60 sec - 90 sec ) na de 30 en 60 sec 1 min dribbelen na de 90 1 min rust - tempo van snelle km

Donderdag 

Gr 1 - 1-2-3-4-5-6-5-4-3-2-1 pauzes 1 min tempo idem aan dinsdag

Gr 2 - idem pauzes 30 sec tempo snelle 5km

Gr 3 -  1-2-3-4-5-6-7-6-5-4-3-2-1 pauzes 30 sec tempo snelle 5km

Zaterdag

trainen we op verzoek weer op de Oirschotse heide , we verzamelen weer bij de Longhorn.

Zondag 

Groep 1 - 10 x 5 min * 1 min

Groep 2 - 2x ( 5km * 1km rustiger )

Groep 3 - 2x ( 6km * 1km rustger )

Let wel als je denkt dat je door de rust en/of dribbel niet genoeg duurvermogen krijgt loop je de totale afstand ineens .